maandag 10 februari 2014

shoppen en huiswerk; druk!

Heeyy,

ik ben al een hele tijd niet op dit blog geweest. ik had het vooral erg druk met leren en huiswerk! zo vervelend.

de laatste tijd heb ik heel leuk geshopt, en ook goedkoop! Dit is de tijd dat er overal korting is. daarom heb ik ook voor heel goedkoop leuke dingen bij de Only gekocht.

1. een super leuk hemdje met een aztec print! met de kleuren roze, bordeaux rood, oker geel, oranje enzo. echt super leuk.
2. een ander leuk hemdje met een leuke print in t zwart, wit, grijs en geel.
3. een leuke en vooral goedkope zwarte broek (er was 70% korting!) er zittn 2 ritsjes boven op de broek!

dit alle drie had ik denk ik voor 22 euro! echt super leuk. verder had ik bij de hema een super leuk fel (een soort zalm, oranje achtige kleur) een effen vest en voor maar 15 euro! ik zocht al heel lang naa zo'n vest maar on het eigenlijk nergens vinden. toen kwam ik bij de hema voor een etui alleen kwam ik niet een etui thuis maar met een leuk vest!

verder heb ik zoals ik zei t erg druk met huiswerk enzo. ook moest ik erg oefenen met zingen omdat ik op school voor de klas moet zingen met Serena! We hebben dit al gedaan alleen voor onze lerares maar we moeten ook nog 2 liedjes doen voor heel de klas. we doen 2 hele leuke maar ander soorten liedjes! het ene liedje is ''all of me' van John Legend ofzo en de ander is 'wings' van little mix!!! ik moet ook een spreekbeurt houden (ik oe het over Dubai) en daar moest ik du ook maken en ook moest ik een presentatie over mezelf maken met foto's van vroeger en foto's van mn familie enzo! en dit zijn dan de grote dingen buiten al het huiswerk en leerwerk! pff....

nou dit was mijn blog,
doegggg x









Geen opmerkingen:

Een reactie posten