woensdag 22 januari 2014

Druk , Druk , Druk

hoiiii

We hebben het alledrie , druk druk en nog eens druk!
En misschien denken jullie met wat heb je het dan druk druk druk ?
Nou met
1. Leerwerk
2. Huiswerk
3. School

En dat is dus het ergste wat je kan voorkomen.
Maarrr ik Indy ga weer wat vaker schrijven voor jullie.
En het spijt me zoooo erg dat ik One day in my life nog niet heb gedownload..
Maar tegenwoordig moet je heeel lang wachten tot dat je filmpje is gedownload :(
Ik heb nu dus ook besloten dat ik hem ga uploaden en kijk hoelang het duurt ...
Misschien ga ik die mensen van google even mailen want dit kan echt niet meer !
Verder zou ik ook mijn nieuwe kamer helemaal filmen en snel uploaden. Dat filmpje komt wel wat later.

Ik kom ook net uit school .. Ik had 1/6  ( echt lekker rooster )
En ik had vandaag een rot repetitie van Frans ;l
Ik had wel geleerd en ik wist alles gelukkig wel. Ik ben ook niet heel goed in frans ofzo.

habiter
adorer
aimer.
URGHHHH , waar ben ik meebezig :(.

De laatste tijd zijn '' De Homies'' helemaal in de mode. Misschien denken jullie huuhhh ?! Maar dat zijn deze dingen :


HOMIES BEANIE Een hele leuke muts ( ook in wit )

Homies Sweater Grey Een sweater ( ook in zwart en bordaux rood etc. )Homiés trui is aan de binnenkant voorzien van een dun laagje fleece.,


Dat was het weerr.
Doeii

Geen opmerkingen:

Een reactie posten