zondag 23 februari 2014

New outfit !

Heeyyy,

kleding
Vandaag is mn laatste dag vakantie. En ik heb in de vakantie hele leuke nieuwe kleding gekocht:


- een neon roze shirtje met een print erin met korte mouwen.
- een zwart met wit gestreept strak shirtje met lange mouwen
- een neon geel shirt. met een soort pluisjes erop in het wit en ook met lange mouwen.

Zoals jullie dus lezen is het best basic, maar daarom heb ik ook 2 hele leuke dunne sjaaltjes er bij gekocht in het knal roze en turquoise. en zoals jullie ook kunnen lezen is het allemaal veel kleur. en dat heb ik juist bewust gekocht omdat het misschien wel winter is maar het weer lijkt op lente! en de lente komt er weer aan en de zomer, en dan vind ik het altijd leuk om felle kleurtjes te dragen !! verder had ik bij mn gele shirt gister mn zwarte broek aan. zodat het geel er echt uitspat!!!

Make up

De make up die ik op doe is standaard, mascara, foundation en soms een beetje lipgloss. maar zoals gister had ik een verjaardag en dan heb ik heel licht oogschaduw op. en die kleur stem ik af op mijn kleding. zoals gister had ik mn neon gele shirt aan en met mn knal roze sjaal. en dus ga ik daar alles op af stemmen; en ik had dus als oogschaduw licht roze met wit samen. heel neutraal dus!!!

Nagels

nu ik alles in het neon geel met knal roze had moeten daar mn nagels natuurlijk ook op af gestemd zijn! en dus had ik knal roze nagellak op !

schoenen
ik had qua schoenen bruine bergschoenen aan. ik heb ook zwarte laarsjes maar omdat mn brok al zwart was vond ik bruin leuker erbij!

en zo heb je dus een hele outfit compleet !

vandaag heb ik ipv van mn gele shit mn  zwart met witte aan en ipv van mn roze sjaal mn turquoise.
en zo kan je dus heel leuk wisselen.



hierboven zie je hoe ik er vandaag uitzie !!!


doegggg x












Geen opmerkingen:

Een reactie posten