maandag 2 september 2013

Wat doe jij vandaag aan ? Ik dit x

Heeiii,

Ben je er klaar voor ? Want nu heb je zolang al back to school's gekeken mAr nu is het echt... En dan ga je toch weer twijfelen !!

Ik heb vandaag gekozen voor een stoere maar ook nette look. Ik heb zoals je zo op de foto zal zien, een soort fel zalme trui aan. Ikzelf hou nooit zo van een dikke trui maar deze trui lijkt heel dik. En hij is ook wel lekker warm maar niet te dik ! Ik kies ook voor een knot en die maak ik van een vlecht:

Je maakt een hele hoge staart boven op je hoofd ! Dan maak je van die staart een vlecht en die vlecht wikkel je om je staart. Dus eigenlijk gewoon een knot maar toch net iets extra's door die vlecht. Een paar grote oorbellen in en mascara, oogpotlood, foundation rn lipgloss moest ik nog opdoen. Simpel maar leuk! Wat voor look hebben jullie ? Xx


Xx beautyblogger en succes vandaag op school !! X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten