zondag 1 september 2013

Back to school tag !

Back to schoolll,

School komt er weer aan. Ik ga naar de 1ste. Ik heb er wel zin in maar de vakantie had van mij wel 2 weekjes langer mogen duren ! Maar dat denkt waarschijnlijk iedereen. Nou hier komt de back to school tag !!

Welke klas ga je ?: ik ga naar B1l dat is havo/vwo

Favo vak: wiskunde lijkt me wel leuk maar moeilijk, tekenen lijkt me super !
Minst leuke vak: aardrijkskunde en geschiedenis.

Broek of rok ?: zeker weten een broek ! Ik vind rokjes echt wel leuk maar niet voor naar school, dat doe ik aan met kerst !

Handtas/ rugtas ?: een handtas vind ik veel leuker staan ! Ik heb ook nu een handtas maar daar passen niet al me boeken in dus heb ik een converse schoudertas.

Hoelaat wordt je wakker ? Ik zet me wekker rond kwart voor 7, maar het schilt natuurlijk wel wanneer ik naar school moet. Als ik om kwart voor 7 opsta gaat dat dan zo: douchen (10 minuten), aankleden enzo (1 kwartier) make up (10 minuten) haar doen (10 minuten) oorbellen indoen, sieraden pakken en nog even rommelen (1 kwartier) eten (10 minuten). Ik bn meestal om 5 voor acht dan wel helemaal klaar.

Waar koop jij je schoolspullen: V&d het is daar gewoon geprijsd en super leuke spullen !!

Xx Beautyblogger




Geen opmerkingen:

Een reactie posten