woensdag 4 september 2013

100 ste bericht !!!!!!

JONGENS EN MEISJES
DAMENS EN HEREN
MEDE MENSEN OP DEZE AARDE.
EN OVERIGE...

DIT IS ONS 100 STE BERICHT !
DAT BETEKENT EEN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL LANG MODE BERICHT EN AL DIE DINGEN :)
LATEN WE BEGINNEN.

Als eerste het word herfst maar aan het weer te voelen is het nog vollop zomer :D
Maar ik laat alvast van herfst looken zien :


ik vind vooral de laatste look heel  erg leuk ! je ziet vooral dat het grijs en creme en bruin is.



deze look is natuurlijk ook super leuk ! maar is niet zo mijn stijl,



Dit is typisch een herfst look ! een echte stoere maar ook een zachte make up kleur.



Dit is ook een hele stoere maar schattige look. je kunt het overal leuk bij combineren. jammer dat ze niet haar schoenen laat zien :(




Dit is echt een hele mooie make up look ! ik ben er echt onder de indruk van. Maar voor mijn leeftijd is dit een beetje TE.


Ik vind deze look gewoon ZOOOOOOOOOO LEUK! schattig , stoer , lief , cool allemaal tergelijk!
echt iets voor mij vind ik ......




deze look is erg stoer en niet echt mijn stijl


De laatste en de eerste is het leukst maar de eena laatste is ook erg leuk,



Nu een paar hoesjes voor je mobiel :)










Nu een paar leuke schooltassen!

























dat was de 100 ste blog ik hoop dat jullie het leuk vonden en doeghhx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten