maandag 9 september 2013

Herfst Mode 2013

heeiii,

het wordt weer herfst helaas. van mij had het nog wel even mogen duren de zomer hoowr:) maar het betekent ook weer nieuwe looks. herfst looks nu dus.

De zomer is nog niet in het land maar toch stellen al heel wat modehuizen en merken de herfst-en wintercollectie van 2013 voor. Wat mag je deze herfst verwachten? Veel kobalt, oker, paars en goud. maar ook donker turqoise, donker bruin en bordeaux rood zijn helemaal in. echter herfst kleuren. dit valt ook gelijk onder de winterlooks. ik zelf vind een colbert ook erg leuk. zeker op zo'n spijkerbroek met veel knopen dus met een klein beetje een zakkruis. een simpel t-shirtje er onder en je ziet er super leuk uit. losse haren, knot- krullen, styl ? alles kan eigenlijk. ikzelf vind losse haren super mooi, het enige met mijn haar is dat mijn haar snel pluizig wordt. en daar door ziet t er snel niet zo mooi meer uit. en iedere ochtend stylen neemt veel tijd in beslag en is ook erg slecht voor je haar. dus nee dat wordt m niet... een knot vind ik dan een goede oplossing. zo hoog mogenlijk eigenlijk. met een vlecht (zie in mijn vorige blog hoe) erg leuke oplossing vind ikzelf. een staart kan natuurlijk ook makkelijk.

de volgende keer meer doeggg xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten