zaterdag 31 augustus 2013

Welke.nl

Heeii allemaal,

Ik zat een beetje te zoeken op beauty dingen. toen kwam ik dus uit op Welke.nl (tip: moet je echt een keer op kijken!!) super leuke site met vanalles beauty enzo maar ook lifestyles. Erg leuk dus. Maar toen ik heel die site aan het bekijken was kwam ik dus op leuke nagel en haar ideeen. De haar ideeen waren super, maar t leek me allemaal erg moeilijk. Bij de nagelideen zag ik ook erg leuke dingen. Wat niet zo moeilijk leek. Bijvoorbeeld eerst je nagels grijs lakken als dat droog is er donkerblauw overheen en dan met een stukje doorzichtig papier ... Hoe heet t ook alweer ?... Wat gekreukeld is tot een propje er op gaan drukken (met het propje) erg leuk effect heb je dan.

Wat je ook veel ziet is je nagels met plakband afplakken! Makkelijk lijkt me dat ! X

Nou ik wou even zeggen dat je echt een keer op welke.nl moet kijken !! X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten