vrijdag 30 augustus 2013

De top Zomer van: muziek, films, kleuren en mijn favo outfit+ trailer van spijt x

heeii allemaal,


dit was natuurlijk echt een super leuke zomer. ik ga nu de leukste outfits, hits en kleuren zeggen wat deze zomer was. tenminste ikzelf vond dit allemaal ook heel leuk:)

hits: mimimi SEREBRO, Hoe Nielson ft.Miss Montreal, I need your love (ik weet eventjes niet van wie dat was) Read all about it Emili Sande en als laatste... de echte grote zomerhit: wae me up Avicii(kijk naar de andere video op ons blog met De grote zomerhit)

films: ikdenk wat echt DE film van het jaar is: Spijt van Carry Slee hij is heel zielig maar daarom is ie heel mooi. en natuurlijk ook de smurfen 2 maar dat is meer een lollige film !! http://www.youtube.com/watch?v=q3sOlOMTcNs&feature=player_embedded deze link is de trailer van Spijt, van Carry Slee.

kleuren: Neon vooral Neon roze

outfit: kort spijkerbroekje met kapotte stukjes er op, een knal knal KNAL roze t-shirtje/ hemdje met print en een paar leuke slippers. ikzelf had nieuwe slippers met een kleine sleehak. haar los en naar 1 kan op gedaan. dus dat maar over 1 schouder al je haar valt. en dat in de krul. of een hoge schuine staart. met mascara natuurlijk, lipgloss en oogpotlood. verder kwa accessoires grote sterren oorbellen. en van die geluksarmbandjes x

nou dit was wel zo'n beeje de top zomer van zomerhits, films, kleuren en mijn eigen favo zomeroutfit.

xxx Beautyblogger Sanne xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten