zaterdag 31 augustus 2013

Heeii beautybloggerss,


Ik ga vandaag verschillende looks laten zien. En waarheen je wat aan doet.  Tenminste ik ga het vertellen... !!

De perfecte school look:

De perfecte school look vind ik niet al te veel poespas. Geen jurkjes, glitters of heel je gezicht vol met make-up. Maar ook niet een simpel hemdje op een spijkerbroek. Ikzelf vind het altijd leuk om kleding te hebben dat mensen wel zeggen wat een leuke kleding ! Maar zonder dat ik in een lange jurk ofzo aan kom ! Maarja smaken verschillen. Maar de outfits die ik hier vertel vind ik leuk. Miss vind je het ook wel leuk, zet dat dan onder in de reacties. Maarja ik ga beginnen !

Skatebaan of gewoon chillen ? Ik vind dit leuk:

De herfst komt er natuurlijk weer aan, ikzelf vind deze outfit dan erg leuk. Het moet dan alleen wel nog een beetje lekker weer zijn. Een kort spijkerbroekje met daarop een leuk hemdje ofzo. Daarover iets van een spijkerblouse, colbert of trainingsjack die mouwen van de vesten of blousjes of colbertjes opstropen tot de helft van je arm. Het staat erg stoer als je er een paar sneakers onder doet (Nike of of Adidas) verder rouge zodat je gezicht bruiner wordt. Wat mascara en verder niks.

School ?



Lange broek met een trui tot aan de helft van je arm, zelf heb ik er  een van de coolcat voor maar 5 euro! Dan een spijkerbroek er onder een leuke ketting om (bijvoorbeeld een uil !) verder grote ronde zilveren oorbellen. En zelf vind ik het niet mooi dan als make up dit te doen: heel je gezicht vol met rouge dat het er heel nep uitziet, rode lippenstift, veel oogschaduw enzo. Maar ik vind het juist leuk als je een klein beetje rouge op doet dat je gezicht wel iets bruiner is maar niet fake zegmaar. Mascara en oogpotlood, kleinbeetje witte oogschaduw, glans lipgloss zonder kleur ofzo zodat je het neutraal houdt en verder gewoon een stel schoenen bijvoorbeeld sneakers of laarsjes x

Feestje ?

Een jurkje, ikzelf hou alleen echt niet van die langere jurken. Die lager dan de knie zijn. Ik hou meer van maximaal tot je knie. Anders vind ik het tuttig worden, maarja smaken verschillen. Zelf vind ik het ook niet leuk met bloementjes erop maar streepjes, stipjes of effen. Dan je haren mooi los of in een schuine vlecht of vissengraat. En voor de make up: mascara, oogpotlood, oogschaduw (maar zonder een knal kleur zoals rood) lipgloss, rouge en foundation. Heb je nou wel een lange jurk aan ? Want een lange jurk vind ik wel heel leuk voor een net feestje. Maak dan een mooi kunstwerk in je haar ! Kijk voor tips op welke.nl of bij Teske haar blog. Bijvoorbeeld een grote strik in je haar  !!


Nou dit waren dan 3 stylen welke ik leuk vond. Maar zoals ik al eerder zei smaken verschillen. En maar goed want anders loopt iedereen in hetzelfde en zal nooit iemand meer zeggen wat zie jij er leuk uit ! X vind jij een hele andere style leuk ? Of vind je dit leuk ? Laat t ons wetenin de reacties of stuureen mail naar beauty.blogger2001@gmail.com dat zouden we erg leuk vinden, want dan kunnen we jou style op het blog zetten als je wilt natuurlijk :) wil je sws in het blog staan stuur dan ook een mail of reactie naar ons want wij vinden dat juist leuk. !! Xx doeggg tot ons volgende blog xx Beautyblogger















Geen opmerkingen:

Een reactie posten