woensdag 11 december 2013

Hehe!

Hehe eindelijk!
Ik heb het filmpje waarbij ik mezelf zo lelijk mogelijk opmaak :)
Het is belachlijk om het te zien maar het was eigenlijk best grappig. Ik ben erna lekker onder de douche gegaan ! Dat snappen jullie hopelijk wel :p
Omdat het ook toen heel iritant weer was heb ik niet buiten gelopen , sorry daarvoor. Maar het is nou eenmaal niet anders.
Ik hoop dat jullie dit leuk gaan vinden maarree neem dit niet serieus eh ?
Dus even voor de duidelijkheid : Dit filmpje was voor een eh ja .. voor jullie omdat jullie zo lief ons volgen ♥ Ik hou van jullieee :)
Hier het leuke maar beschamende filmpje xd



De naam is heel toepasslijk : De lelijke ik .

ENJOY ! Ennee geen haat reacties graag want eh dit was maar voor een weddenschap.. Dus als je me ziet in t echt : NIET gaan lopen zeiken want ik schaam me hier echt voor ^^
Ik heb trouwens een nieuwe laptop :)
Een ACER met Windows 8 .
Ik ben er superrr blij mee ♥♥♥ Jullie kunnen de volgende tijden wel wat vaker een blog vinden xd
Ik heb er ook Aviary op en ik ben in zo'n bewerk bui. Hier wat voorbeeldjes .
Dit zijn niet pro fotos ofzo maar t ziet er wel leuk uit vooral de eerste;


Het zijn maar wat uitprobeerseltjes hoor ! Maar de 2de is ook heel erg leuk vind ik zelf. Misschien ga ik die doen als kerstkaart .. MISSCHIEN haha . Ik heb de laatste tijd echt buien dat ik mezelf helemaal druk maak. En dan doe ik buikspier oefeningen. Ik probeer wat sterker te worden dat ik dan van me af kan bijten. Ik ben namelijk best wel klein. Ik ben 12 jaar en als het goed is 1.45. Voor mijn leeftijd wel klein maarja .. Ik wil niet 2 meter zijn haha :) Ik verveel me zo erg eh.
Voor de mensen die Skype hebben . Ik heb ook Skype voeg me maar toe : indy.kruithof
Ik heb ook instagram : @indiana_kuss
Ik heb ook whatssapp maar mn nummer geef ik nu niet maar als je hem wilt mail me even dan kan ik contact met je leggen. Verdersss,.... Als je tips hebt mail ons dan naar : beauty.blogger2001@gmail.com



Doeeeeiiii kuskus Indy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten