woensdag 11 december 2013

11 / 12 / 13 & Nelson Mandela

Hebben jullie het al gehoord of gezien ?
De datum is vandaag 11/12/13 ! Veel mensen trouwen vandaag omdat we dit pas weer over een eeuw meemaken!!!!! Ik keek op Instagram , ik zag overal fotos met teksten : Today is a special day ♥
Ik dacht huh? Maar toen zeiden ze het en ik dacht WAYOOH ! Dus vandaar deel ik dit met jullie nog in de avond dat jullie nog even feestje kunnen bouwen zeg maar ...
Maar het niet leuke nieuws is dat Nelson Mandela overleden is op 5 december 2013. Het nieuws heeft iedereen wel geraakt dat deze grote en goede en vrede leider er niet meer is. Veel mensen hebben een kaarsje aan gestoken om hem te herdenken. Andere kijken televisie bij de herdenkings ceromonie ofzoiets. Ik zelf heb een kaarsje aangestoken en ik heb er verder niet heel veel aan gedaan omdat voor mij het niet heel erg raakt. Maar deze goede man was toch wel echt geweldig! Hij was tegen de apartheid en hij kwam daardoor in de gevangenis te zitten. Hij is na de gevangenis gewoon doorgegaan met staken en het is hem gelukt ! Eindelijk was iedereen gelijk ! Er was overal een groot feest ♥ RIP Nelson Mandela ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten