zaterdag 4 januari 2014

Huis ontwerpen voor jou !!

Heeyy,

Ik heb al een tijdje een hele leuke app. Het heet #HomeDesign. Je kan je eigen huis helemaal ontwerpen, maar ook je tuin. Het is super leuk. Het is ook heel handig, want wij gaan bij mij thuis deze zomer het huis anders inrichten. Je kan zo super goed kijken wat voor kleuren bij jou huis passen en welke meubels. Je kan het ook op schaal maken. Je kan bijvoorbeeld een resort maken, een zwembad in je tuin, een zitruimte, slaapkamer, keuken, eetkamer, bioscoop en nog veel meer ! Ik vind deze app super leuk om te doen. Daarom had ik een leuk idee. Ik dacht als jullie nou de voorwerpen, kleuren en de schaal doorgeeft via de mail of reacties aan mij, ga ik een huis voor jou maken. Ik ga van dat ontwerp screenpictures nemen en die zet ik op blog zodat je die dan ook kan zien. Ik hoop dat jullie mailen naar beauty.blogger2001@gmail.com of een reactie plaatsen. En ik maak jou huis. Ik zal een paar voorbeelden met foto's op blog zetten zodat jullie het kunnen zien!

Als je een reactie of mail stuurt zet dan je:

Lengte& breedte erin van het huis (ongeveer)
De kleuren die je wilt (het kan ook dat ik het verzin)
En wat voor meubel-soort je leuk vind. 

En ik maak jou huis, slaapkamer, restaurant of wat jij wilt !!

Doegggg, 
                 Sanne !
Dit zijn drie voorbeelden van ruimtes die ik al heb gemaakt. (Sorry als het wazig/donker is want de helderheid stond op z'n donkerst!!!) xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten