maandag 23 december 2013

Nieuwe kamer ! ♥

Heeiii ,
Ik indy krijg een nieuwe kamer !
Ik heb dus bedacht dat ik hierover een filmpje maak. Hij is niog niet af want we zijn nog aan het verven maar ik ga dus alles filmen. Ik neem jullie dus ook mee naar de Ikea. Ik ga dus alles filmen wat er gaat gebeuren in mijn nieuwe zolder kamer :)

Zoals je ziet is de ene muur helemaal paars. De kleur is lekker zacht en ik hou daar wel van. De kleur heeft : Fata Morgana. Het gele stuk wat je ziet word zilver - grijs achtig.
Ik heb op het internet op gezocht bij de Ikea voor een bed , kijk maar mee :


HEMNES Bedbank met 3 lades IKEA Bed inclusief lattenbodem.
Dit bed is een bed - bank. Je kunt hem uittrekken voor een loge of als je lekker breed ligt.
Maar je kunt ook een persoons liggen :


HEMNES Bedbank met 3 lades IKEA Bed inclusief lattenbodem.
Het is een confertabel bed met eronder 3 kastjes. Ik vind hem zelf ook echt heel mooi ♥


Het volgende is een kaptafeltje :



HEMNES Toilettafel met spiegel IKEA Voorzien van beschermfilm - vermindert het risico op letsel en beschadigingen als het glas zou versplinteren.





























Deze kaptafel vind ik heel erg leuk ! Ik zou hem heel graag willen hebben. Waarschijnlijk krijg ik hem ook .. YAYYY ! :D

De volgende is een kledingkast :


HEMNES Kledingkast met 3 deuren IKEA De plank is verstelbaar in vier posities. Gemaakt van massief hout, een slijtvast en warm natuurmateriaal.


Het is een mooie witte houten kast . Hier de binnenkant :


HEMNES Kledingkast met 3 deuren IKEA De plank is verstelbaar in vier posities. Gemaakt van massief hout, een slijtvast en warm natuurmateriaal.

Dit is de binnenkant ! Ik vind deze kleding kast lekker makkelijk en vooral past het wel bij de andere dingen die ik al heb laten zien.
Ik nijg een beetje naar het houten :)



Het volgende is een bureau:


Dit is een mooi bureau en je hoeft hem niet perse tegen een muur tezetten.



Dit bureau lijkt een beetje op het andere bureau.
Ook heel mooi.





Dit vind ik een mooi bureau alleen je moet hem dus tegen een muur aanzetten.
Ik ben er nog niet helemaal uit.

Volgende is een bureau stoel :




Dit stoeltje is een lekker zittende denk ik .
Ik vind hem ook echt mooi maar de prijs is 100,- . Ik kijk denk ik maar even verder naar een andere.

Dit was mijn artikel met een paar ideeen voor mijn nieuwe kamer.

Binnenkort kunnen jullie hierover een filmpje verwachten :)

ByeBye xIndy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten