maandag 30 december 2013

Klets Vlog #1

Heeii ,
Ik mijn vorige blogpost heb ik jullie al verteld dat ik binnenkort een kletsvlog zou maken.
En ik had het eigenlijk nog nooit gedaan. Ik wist ook niet echt waar je dan over moest praten. Dat heb ik op YouTube opgezocht en ik zag dat je hele leuke kletsvlogjes kunt maken. Ik kon niet wachten om het tegaan doen. En ik heb het gedaan hoor ! Dit is dus mijn aller eerste Vlog.

Op het einde zitten er wat leuke bloopers bij.. Een echte YouTube 'er moet wel bloopers hebben. Nouja laten we dat maar even achterwegen.
Maar ik dacht dus van : dit is echt leuk om te doen ! ♥♥♥
Dus ik heb besloten om dit wat vaker tegaan doen. En dan te uploaden. Ik ga waarschijnlijk ook de dag voor 2014 filmen. Dat is wel leuk :) Hij zal wel wat later geupload worden. Want ik heb niet alle tijd. Ik moet ook nog frans leren . AAARRGGHH. En dat in mijn vakantie.. Misschien vragen jullie je af hoe je goed kunt leren! Oke nu heb ik dus bedacht dat ik een : How to Leren ga typen ..
En nu even in dit blogje doen we een . Yay or Nay over vuurwerk
.
Vuurwerk is leuk op het nieuwejaar. Maar ervoor is het dan leuk? Vuurwerk is gemaakt en bedacht om iets te vieren. Het word ook wellis gebruikt voor bruiloften of feesten. Maar voor oudjaars avond kan het er hard aantoe gaan. Het is dan meestal '' Ilegaal''. Bij ilegaal vuurwerk gebeuren maar al te vaak ongelukken. Of ze steken het in een buurt af die vuurwerk niet leuk vind. Een keertje is toch wel kicken om zo'n prullenbak keihard opteblazen. Maar laat het niet al te vaak gebeuren. Want door dit soort gevallen is 2/3 van de Nederlanders boos. Ze willen vuurwerk afschaffen. Daarom wil ik zeggen dat als je wilt dat vuurwerk blijft , geen illegaal afsteken. In België word het meeste vuurwerk ( illegaal ) verkocht. Maar veel mensen denken : oohh dit is niet illegaal. Maar als je meer dan 10 rotjes bij elkaar afsteekt kan het al snel een hardeklap veroorzaken. Ik spreek dan niet uit ervaring maar ik woon in zo'n buurt. Ik moet soms toch ook wel even schrikken maar het is dan wel cool als je het zelf afsteekt. Ik ben zelf dan niet zo'n '' vuurwerk '' freak/ chick. Ik steek zelf gewoon rotjes af , gillende keukenmeiden , baby pijltjes , trek rotjes , vuurwerk fontijntjes. Dat stelt niet zo veel voor. Ik loop dan ook als ik naar buiten ga met een vuurwerk bril op. Het liefste ben ik binnen maarja.. En ik adviseer je dan ook om een vuurwerk bril  op te doen. Het meest kwetsbare en belangrijke wat je nodig hebt in je leven zijn je ogen. Pas daar dus mee op. En verlies je vingers / handen niet.
Dus nu is de vraag aan jullie .. Vinden jullie vuurwerk Nay or Yay. Comment down below.
Hier een filmpje met illegaal vuurwerk:

 
                                                                   See you ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten