vrijdag 20 december 2013

Kerstmis en 2014

Heeii.
Ik typ even een berichtje omdat het VAKANTIE is ♥
Ik heb vandaag met de brugklassers allemaal gezwommen als afsluiter van ons jaar op school.
Het is deze woensdag al kerst :) ik geloof de 25 ste.
En het nieuwe jaar komt er al aan : 2014 !.
Wat zijn jullie goede voornemens ?
Ik heb ze al op geschreven :

1. Goed leren en altijd mijn huiswerk maken
2. Helpen in het huishouden.
3. Kamer elke dag opruimen ( dus altijd netjes houden )
4. Geld sparen en niet gelijk opmaken.
5. Gewoon aardig doen en blij zijn met het gene wat je krijgt.

Dat zijn een beetje mijn goede voornemens .. Er zullen een paar afvallen zoals 3 en 4.
Maar er zullen ook wat dingen bij komen.




Even iets heel anders want ik heb dus laatst een mutsje gekocht bij de Primark. Hier wat foto's



 

 
 
Ik vind deze muts zelf heel schattig en ik heb hem meestal lekker thuis op.
Hij is eerder geschikt voor buiten maar ik ben lekker eigenwijs.
Hiermee sluit ik mijn blogpost af :) .
 
Hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar !!!!!!!!!
 
 
 
kuskus Sanne en Indy
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten