woensdag 23 oktober 2013

Shoplog: Only !!!

Een paar dagen geleden heb ik super leuke kleding gekocht bij de Only! Ik ben er super blij mee dus ga ik jullie vandaag vertellen wat ik heb gekocht. En hoe je dat kan combineren.

Bij de only heb ik 6 kledingstukken gekocht;

Doorzichtig bordeaux rood blousje: is super leuk op een spijkerbroek of een zwarte broek. Het is ook gelijk best netjes maar door er een stoere broek eronder te doen krijg je een sportief- netjes look.

Bordeaux rood t-shirtje met sterren: hij is super leuk met zilveren sterren erop (alleen de omlijning van de sterren) het is een heel leuk maar gewoon doordeweeks t-shirt.

Sweater (ook bordeaux rood!!): een lekkere sweater moet je eigenlijk altijd in je kast hebben liggen. Als het heel koud is buiten heb je geen zin om in een net blousje te gaan of wat dan ook. Daarom is dit heel leuk !!

Bordeaux rood hemdje: gewoon een effen hemdje die ik onder al de dingen hierboven kan dragen.

Glimmend zwarte broek: ik ben daar zelf het meest blij mee!!! Hij is glimmend zwart en met 2 ritsen boven i.p.v zakken:)

Grijs vest: aan dit vest moest ik zelf eerst wel wennen maar toen ik er een tijdje naar keek vond ik hem toch wel erg leuk. Het is een licht grijs wol achtig vest, heerlijk zacht en staat heel leuk met de shirtjes die ik ook had gekocht er onder !!

En doordat ik zoveel had gekocht kreeg ik er een leuke bordeaux rode colsjaal bij met zwarte sterren<3

Ik ben er super blij mee. Uiteindelijk heb ik bij de Hema ook een hele mooie flessen groen/blauwe nagellak gekocht met een glittertje erin.


Combineren :

De kleuren van de winter zijn warme kleuren zoals bordeaux rood, flessen groen maar ook bruin, zwart enz. Een beetje dezelfde kleuren als vorige winter. Ik vind zelf het wel leuke kleuren maar wel een beetje saai. Daarom maak je zoiets leuker door een speciaal soort materiaal zoals dat doorzichtige blousje. Ik heb zelf als schoenen bergschoenen! Ik ben daar ook erg blij mee het enige is dat ik met kerst geen jurkje aan kan want ja dat staat niet echt met bruine bergschoenen:)

Nou ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, maar de tip is sowieso: Ga naar de Only !!

Xx beautyblogger💅👠👛💄🎀💖






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten