woensdag 14 augustus 2013

Shoplog

Heyy
Omdat ik de laatste maanden veel gekregen en gekocht heb laat ik een shoplog zien ervan :D allereerst de tangle teezer !!! Een hele handige borstel ! Ik ben er zo blij mee :)
Dan de gezichtslotion
Ja iedere vrouw heeft zoiets wel inhuis. Verder niet veel over te vertellen.
De dagcreme van de Kruitvat
hij is heel handig. Ik merk wel dat me huid een beetje irriteert maar dat is bij iedere huid anders. Je huis word wel lekker zacht en dat vind ik altijd verfrissend. Ik vind dat je de huid goed moet verzorgen daarom doe ik ook altijd van nivea een nachtcreme op. Wel altijd je dagcreme eraf halen voordat je nacht creme opgaat doen :3 Je hebt van deze dagcreme ook een nachtcreme. Dan de hairrepair oil. Dat is een helehandige anti klit spray. Niet alleen gaan bij mij de klitten eruit , mijn haar ruikt nu ook heel lekker van het geurtje. Mijn haar word ook van deze spray lekker zacht ! Daar hou ik enorm van als mn har lekker zacht is. Vandaar dat ik altijd als ik ga douhen conditiner in me hand heb. Sorry voor alle typfouten enzo haha.  Zwitsal luchtje !! Heerlijk.! Hier hou ik zo van : babygeur lekker fris en toch ook zacht. Ik vond van kinds af aan al deze geur zo lekker. Daarom bofte ik ook dat ik nog 2 broertjes kreeg die zwitsal gebruikten. Want ik gebruikte deze shampoo altijd tot mn 7de. Soms koop ik zwitsal nog wel is en was ik mn haar ermee. Maar nu niet meer... Jammer genoeg want ik moet jmhet echt eens kopen. :p. Complimenten voor de makers van deze heerlijke geur haha.  Dat was het dan ! Ik hoop dat jullie ook deze spullen gaan kopen :) zet je even in de reacties of je ook zo'n fan bnt van zwitsal ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten