vrijdag 9 augustus 2013

NIEUWWW!!!!

Heeyyyy xx Zoals jullie zien hebben we een nieuw ontwerp ! En ga ik ook een Logo maken van ons blog :) Anders is het niet echt een blog zat ik laatst over na te denken :( Maar verder even over de zomer nail art :
Deze nail art vind ik zelf heel mooi als je lange nagels hebt. Het lijkt me wel een beetje moeilijk haha. Maar omdat jullie zo lief kijken naar ons blog heb ik iets opgezocht voor jullie : Een hele mooie nail art met een mint groene kleur hier is ie dan !!
Maar omdat deze me ook moeilijk leek heb ik even het opgezocht op youtube :D Ik kreeg daar een hele leuke beauty blogger in beeld je moet echt eens kijken hier is de link dat ze het uitlegt hoe het moet : http://youtu.be/ccOPfj4JoGk Haar Youtube naam is > Kaya-Quintana Broekhuijsen Ik hoop dat je ook gaat kijken ! Verder keek ik nog verder en zag ik dit
Ik hoop dat jullie het leuk vonden ! Byeeeee xxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten